New Music : Yungroc Ft. Arty Ready ~ Oluwa Loke (Prod. By @iamyungroc) + LYRICS (updated )

Posted: April 2, 2014 in Box Fresh, Headlines, Music, Music

Fresh Song From Morhymes City Records Boss as #Dope as It is termed; Yungroc drops yet another melodious Gospel Dance Track Oluwa Loke . He has also proved his production prowess in making massive Hits For various artistes in the Eastern Part of Nigeria ~ Putting his best in making Rhythmic Music ,Supporting Entertainment development and Managing Good artistes All over. He chose this Track to give thanks To God.
Download this Song listen To Dope Rap Punchlines from Yungroc and His Label Signed Artiste Arty Ready.

Download , Listen & Share Your thoughts ….

DOWNLOAD SONG HERE

OLUWA LOKE LYRICS

Intro :
This is not just an ordinary song …yea ,
You know we are Having fun here
Uh! Kid I see ya !

Chorus :
Oluwa don Bless Me
No-Nobody Go Fit conTest Me
No-Nobody go fit Test me
No-nobody go fit curse me (x2)
Chineke Alive oooo
Olwua Alive ooooo

Oluwa Loke loke

Verse 1:

Without you where I for dey
For your mercy and compassion Nagode
You picked me from the bottom when dem say I no dey
He’s my God of yesterday, Se Gobe
Took my worries and you settled Them
Before I came from Dark now I know where I dey
Thought I never made it but I’m shining ’em light
Of course you know I no even do gra gra fight
Now I see the light , I came too far now I’m shining Bright
Even in the dark I go show dem light
When things go wrong you dey make am Right (you dey make am)
Baba Mi I no go lie, the good things you do for me no be childs
Better better bounty , I no dey lack
Your loving o tipoju in my life , I testify

Chorus :

Oluwa don Bless Me
No-Nobody Go Fit conTest Me
No-Nobody go fit Test me
No-nobody go fit curse me (x2)
Chineke Alive oooo
Olwua Alive ooooo

Oluwa Loke loke

Verse 2:

They say I no go make am
Even when dem bring am , say I no take am
Cheap things Aint Real , na dem too dey Fake am
Wahala dey sleep , see as una come dey Wake Am
You wan lord over me , you be my father ?
You no dey my Team , you no dey my Choir
I don’t need you na only God I require
He’s my Water, Wind ,Air and Fire
Yungroc , One Man Army
Sitting On my Peace , Now you wan come for Me
No try me , no do gra gra for me
Oluwa Na my guide abi you no Soji
Now I see the light , I came too far now I’m shining Bright
Even in the dark I go show dem light
When things go wrong you dey make am Right (you dey make am)
Baba Mi I no go lie, the good things you do for me no be childs
Better better bounty , I no dey lack
Your loving o tipoju in my life , I testify

Chorus :

Oluwa don Bless Me
No-Nobody Go Fit conTest Me
No-Nobody go fit Test me
No-nobody go fit curse me (x2)
Chineke Alive oooo
Olwua Alive ooooo

Oluwa Loke loke

Verse 3 : Arty Ready

Ok , as I be light wey you On, Nobody Fit Off Me
Everyday I dey sin but u still dey bless Me
Even when dem try to harm me , dem no get me
I no too holy but you dey protect me
Money and fame wey I get na you give me
I no know wetin I do wey make you love me
Imeela Abasi Nagode ,
Authentic , Other gods Na Ogwu Oke
I believe in you , you never fail
All I see Is your blessings all the way
Who you bless no one Curse
Even devil know na why him sef dey fear us
As I trust in you nobody fit stop me
Baba loke let you will be done upon me
No under rating , no castiga-thing
Just jubilating ,yes I’m celebrating

Chorus :

Oluwa don Bless Me
No-Nobody Go Fit conTest Me
No-Nobody go fit Test me
No-nobody go fit curse me (x2)
Chineke Alive oooo
Olwua Alive ooooo

Oluwa Loke loke

DOWNLOAD SONG HERE

Posted From The Beats Online Magazine News Room

Leave a Reply

